سلام یه سوال داشتم من رمزی که تو ویسگونم وارد کرده بودم ر
سلام یه سوال داشتم من رمزی که تو ویسگونم وارد کرده بودم رو یادم رفته.
ایمیلی هم که وارد کردم امکان دست رسیش وجود نداره حس میکنم فعالیتم تو ویس بی فایده است .
به نظرتون این پروفایلو ترک کنم و یکی دیگه تشکیل بدم؟؟؟؟
چیکار کنم،راهی نیست؟♥♥♥
ایمیلی هم که وارد کردم امکان دست رسیش وجود نداره حس میکنم فعالیتم تو ویس بی فایده است .
به نظرتون این پروفایلو ترک کنم و یکی دیگه تشکیل بدم؟؟؟؟
چیکار کنم،راهی نیست؟♥♥♥
- ۳.۳k
- ۰۶ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط